
W przypadku produktów gotowych, gdzie wartość w momencie wytworzenia jest odnoszona w ciężar własnego kosztu sprzedaży. Taka metoda wymaga, by na koniec każdego kwartału przeprowadzić spis z natury, wycenić stan produktów, jak i dokonać korekty kosztów o wartości tego stanu. Jeśli firma ma na celu jej wzrost, to także powinna zdecydować się na pewne działania inwestycyjne. Zapewne w danym roku obrotowym doszło do występowania wielu operacji gospodarczych. Wśród nich pojawić się powinny także inwestycje finansowe. Ocena takich inwestycji jest w stanie przedstawić nam możliwości, które następnie będziemy mogli posiadać. Trzeba wskazać, że dowiemy się w roku obrotowym, która z inwestycji finansowych przyniosła nam największy zysk. Jeśli było kilka takich inwestycji, to w następnym roku również będziemy starali się wykorzystać środki na zwiększenie swojej działalności. Poza tym warto będzie zainteresować się nowymi inwestycjami, które także przedstawiają się bardzo dobrze. A ryzyko utraty pewnych środków występuje bardzo małe. Niektóre środki dobrze jest przeznaczyć na inwestycje typowo marketingowe. Są one często związane z tworzeniem odpowiednich reklam internetowych. Jednak takie działania nie wydają się być dla nas nad wyraz skomplikowane. Dlatego rozwiązaniem będzie zdecydować się na takie formy tworzenia reklam internetowych dla naszej firmy.