
Reklama w mediach to potężna władza w rękach odpowiednich osób. Jest ona obecna w każdym niemal sektorze naszego życia. Ma ona potężny wpływ na nasze społeczeństwo, nic dziwnego, zatem iż rynek reklamowy rozwija się w tak ogromnym tempie a jego wartość przekracza miliardy… Jeżeli produkty nie są reklamowane bardzo szybko zostają zapomniane lub też zepchnięte na dalszy plan dlatego też każdy szanujący się właściciel firmy chce aby jego produkty były odpowiednio reklamowane. I właśnie na tej świadomości opiera się cała potęga reklamy. Każdy chce żeby jego produkt, czy usługa była najlepsza, najbardziej popularna, a ludzie mimo wszystko bardzo przypominają stado owiec, ‘on ma to, to ja też tego chce, bo nie mogę być gorszy’ zjawisko to popularnie jest nazywane ‘owczym pędem’. Od wieków znana jest prawda, że ludzie bardzo łatwo wpadają w pułapkę posiadania, coraz więcej i coraz drożej i spełnianie tej właśnie prawdy umożliwia w większym stopniu reklama w mediach. To z niej czerpie się pomysły co chcemy mieć, czego nam brakuje, co jeszcze możemy sobie kupić żeby pokazać się sąsiadom, rodzinie, znajomym, ze nas na to stać. Jak też wspominano wcześniej reklamowanie się to obecnie być albo nie być, albo się reklamujesz albo nie istniejesz. Reklama w mediach jest naprawdę bardzo skutecznym narzędziem i mało rzeczy jest równie efektywnych co ona.